diumenge, 15 de febrer del 2015

CRÒNICA: SORTIDA 58 "DISFRESSATS DE CICLISTES"

Com que avui han vingut l'Oriol i el Sergi després de molts dies, finalment ens hem decantat per fer una sortida fàcil per la façana nord de la nostra ciutat; en un matí que al contrari de les sortides passades, en comptes de sol, vent i fred, avui l'hem tingut ennuvolat però tot i així amb unes temperatures suaus i un ambient molt agradable.

Així doncs, sortim a un quart d'onze cap amunt i arribem a Can Candi per pujar al Turó de les Roques Blanques; degut a la baixa pressió avui hem pogut gaudir d'unes vistes ben nítides de la depressió i la serralada del litoral. A diferència de l'última vegada avui ja hem sigut capaços de reconèixer una muntanya més de les que es divisen des de dalt; en aquest cas el Puig Madrona, on fa poc menys d'un mes hi vàrem passar just per sota.

Després d'un petit descans feta la pujada, baixem al collet de baix i comencem a resseguir el camí de Can Roure. Al final hem arribat fins al Pla de l'Alzina del Vent, lloc que també es coneix amb el nom de la "Plaça Catalunya".

Des d'aquí agafem la carena del Troncó i anem baixant fins els plans de ca n'Amat, on finalment sortim a la carretera de Rellinars. Aquí acomiadem el Sergi, la resta del grup avancem fins a Terrassa.

Tot i que en les darreres setmanes hem procurat d'anar fent sortides més aviat significatives per tal de preparar-nos bé pel Camí Moliner que tot just falta un mes, avui ens hem permès el luxe de fer un standby que tot i això, aquesta no ha deixat de ser una sortida divertida i amb molt bona companyia, i a més una sortida que ens porta a donar una notícia ben bona:

Encara no s'ha acabat però ja podem dir que aquest ha sigut l'hivern més productiu dels que portem; si als dos últims hem fet sis sortides en cadascun d'ells, al d'aquest any ja en portem set; estem a dues sortides de millorar la tardor i a quatre l'estiu, tots dos casos de l'any passat; la qüestió és anar sempre a millor i sobretot no parar de passar-nos-ho bé. I sembla que l'ingredient que ens faltava ja l'estem aconseguint!