dissabte, 1 de novembre del 2014

PRÒXIMA SORTIDA: DIUMENGE 2 DE NOVEMBRE

Després de repetir diverses rutes de la primera temporada, aquest diumenge les nostres rodes experimentaran un nou terreny.

Farem un pas més i ens endinsarem a les entranyes de Sant Llorenç; si fins ara sempre ens havíem quedat a La Barata, ha arribat el moment de trencar la barrera i descobrir més enllà.

Primer de tot, ens enfilarem riera amunt de tal manera que no agafarem el camí que utilitzem habitualment i no passarem per Can Garrigosa. Arribats a La Barata, seguirem pujant un parell de quilòmetres més fins a l'Alzina del Salari. Des d'aquest punt entrarem a la Serra de l'Obac per pistes no massa complicades en principi. Pujarem uns cent metres fins al Turó de les Tres Creus, des d'aquí contemplarem bones vistes.

Continuarem per una zona més tècnica, de la qual dos-cents metres són pràcticament impracticables i haurem d'anar amb una mica de cura; segurament estarem rodejant el massís de Castellsapera, el més alt de la Serra de l'Obac i a més, el punt més alt del terme de Terrassa, però amb bicicleta no el podrem coronar, un altre dia serà!

Passat aquest tros continuarem transitant per corriols més viables i començarem a baixar. Passarem per la Font de les Cantarelles i arribarem de nou a la Barata.

A partir d'aquí ja seran vies més conegudes; agafarem el camí de Torre Salvans i passarem pels Rourets i Les Pedritxes. Finalment recuperarem la riera per baixar fins a Terrassa.

Seran un total de trenta quilòmetres i escaig que els farem en quatre hores aproximadament. Segons les previsions demà tindrem un matí ideal per sortir. Ja veureu que serà una ruta ben maca!