dilluns, 27 de maig del 2013

CRÒNICA DE LA PUJADA A LA MOLA

Ja que està fent una maig tan març, hem canviat el plan de platja per muntanya. I així doncs, hem pujat a La Mola amb l'Eduard i jo.

A les 10 del matí comencem a pujar per la canal de Can Robert, on a les tombes que hi ha a mitja canal, hi trobem el primer catxé. Després seguim pujant. Agafem la canal de Can Pobla que passa pel seu avenc (un forat), un camí que puja considerablement però que en un moment ja ets a dalt. Intentem de veure si la font del Saüc raja aigua però no, pujem al cim, arribem a les 11. Molta gent, un descans, aigua, i un parell de fotos amb l'estelada. Trobem el segon catxé, al costat dels ases. A les 11:45 baixem per darrere per anar cap a l'ermita de Santa Agnès, una mica difícil de trobar ja que cap dels dos hi havia anat mai i amb el GPS que es tornava boig encara més. Visitem l'ermita i l'Eduard cap a dins del "passadís secret". Putada! Troba la famosa roca, l'Eduard torna. Mirem bé la descripció del catxé pel mòbil i sí, sí, hem de tenir els sants nassos per creuar la punyetera roca que de què que no ens hi quedem encallats. Sortim a l'altra banda i tot i que ens ha costat, trobem el catxé, el gran catxé. Tornem cap al passadís, de quatre grapes és clar, i al moment de creuar la pedra, és més difícil de passar i els dos ens hi quedem mig encallats, però sortim. A les 13:20, rumb cap a Matadepera, fem un llarg camí, ja que hem de creuar tot Sant Llorenç, doncs estàvem a l'altra punta. Una hora llarga! I encara més, de què que no ens equivoquem de camí (ara ja no perquè ja ens ho coneixem). Però bé, cap a les 14:30, amb companyia del pare i la germana de l'Eduard, tornem cap a casa. Final feliç!

A la propera, esperem que pugui venir més gent i repetir l'aventura. Si el temps no ens torna a fer la guitza, anirem a la platja cap al 9 de juny. Un dia que espero i crec, que també serà molt aventurer.